czwartek, 19 lipca 2012

Szampon ziołowy Schwarzkopf Schauma

Hej !
20 lipca 2012

Polecam wam produkt jakim jest szampon ziołowy do włosów Schwarzkopf Schauma 400ml.
Szampon ziołowy – do włosów przetłuszczających się.
Zawiera specjalnie skomponowany zestaw 7 ziół – m.in. rozmaryn, rumianek, tymianek i krwawnik oraz kompleks witamin – pantenol i witaminę PP. Szampon normalizuje funkcjonowanie gruczołów łojowych. Nadaje włosom puszystość i miękkość. Pełny efekt pielęgnacyjny uzyskasz stosując również balsam ziołowy.
Stosuję ten szampon i zauważyłam znakomite efekty już po pierwszym użyciu. Mimo tego , że mam suche i zniszczone włosy przez prostownicę to po tym szamponie stały się miękkie , lśniące , gładkie i łatwe w rozczesywaniu + brak łupieżu i splątanych włosów :) 
Naprawdę polecam ! koszt produktu to około 9.60 ,-



1 komentarz:

  1. Też z tej firmy mam szampon ale jest brązowy z miodem i czymś jeszcze ale nie pamiętam a nie chce mi się iść sprawdzać..Fajnie po nim włosy pachną...Pozdrawiam życzę udanych wakacji i zapraszam do mnie ---> http://emodziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń