piątek, 20 lipca 2012

Spodnie damskie DAYSIE

Cześć !
20 lipca 2012


Spodnie Daysie rozmiar 36/8 kupiłam jakiś czas temu i jestem z nich bardzo zadowolona. Znalezienie tych spodni zajęło mi sporo czasu , ponieważ ciężko je dostać. Zapłaciłam za nie około 90.00 ,-
Spodnie ze zwężanymi nogawkami. Wykonane z bardzo ciągliwego materiału, dzięki czemu pasują na każdą figurę. Mają dwie głębokie kieszenie z przodu i dwie kieszenie z tyłu. Dodatkowo jedna kieszeń została ozdobiona flagą wykonaną z cekinów. Bardzo wygodne i elastyczne. Na zdjęciu mogą nie wyglądać tak ładnie , ponieważ są pogniecione :)


2 komentarze:

  1. Fajnee. ;D
    Chciałabym takie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog . będe tu czesto wchodzic . Serdecznie nzapraszam na mojego . :) http://justyna12-i-natalia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń